dissabte, 5 de gener del 2008

Una gota de mes ...o de menys


Em pregunto a vegades quin control real tenim de la nostra vida , o millor dit com hauria pogut ser la nostra vida si no fos per petits detalls o casualitats que ens han fet agafar una direcció o una altre i que potser sense saber-ho han canviat radicalment la nostra vida.
I no estic pensant en accidents o desgracies ....si no mes aviat en la gent que coneixem i com la com la coneixem.
Jo hi ha gent que aprecio que conec perquè en comptes d'anar a la bolera vaig passar per selva , perquè vaig escollir una feina enlloc d’un altre o perquè a la facultat vaig escollir matins enlloc de tardes....




......o perquè una nit vaig contestar una trucada d’algu que també havia trobat per casualitat al desert del Kalahari i que de fet coneixia perquè anys endarrere havia anat a Selva en comptes de passar per la Bolera.... i sense tot el precedent ara no seria qui soc, ni em sentiria feliç com em sento, ni amb compartiria amb qui em complementa.

I tot això es fruit d’una trucada , d’una casualitat ? seria massa absurd.....o no.

2 comentaris:

Quercus ilex ha dit...

Potser només es un qüestió de fe, i no la religiosa, que per mi no es mes que una manera de amagar l’absurd, si no l’autèntica, la fe en un mateix.

Anònim ha dit...

Casualitat??? de debó creus en les casualitats??? la casualitat no existeix. És el destí que ve dibuixat i que tu has de pintar amb la teva caixa preciosa d'aquarel·les que et va donant la vida.
CioCioSan